Character is Everything.

Jag ska skriva en bok om mig, om mitt liv. Jag kan höra my sweet little darlings fashineras över varenda litet andetag jag tar. Jag hör nästan deras röster i eko när jag berättar någonting, hur de säger "det där hittade du nyss på" men hur de endå vill höra fortsättningen. De spelar egentligen ingen roll hur mycket sanning det ligger i de hela- hela jag brinner för de jag berättar.. Och ibland är lögner mer intressanta än sanningen. Och ingen berättar en lögn bättre än mig.
 
 
Mitt namn är Vivian Darkbloom. Atleast that's what I'm telling you guys.Jag bor i en påhittad stad, så det är ingen idé att ni letar efter mig. try missing people, om du ändå känner att du vill. Jag kanske står som en "tv karaktär" i serien pretty little liars,och det är faktiskt ifrån den serien jag inspireras. Så gillar ni den, finns det en stor chans att ni kommer gilla mig, min blogg och att följa mitt liv. but don't tell anybody about it.... shhh. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0