en blixt rakt in i själen

Är inte människans kraft väldigt faschinerande?  Hur vi kan tänka en tanke,och sedan göra precis som vi tänkt. När jag nämnde det för mina vänner i skolan satt de och sa till sig själva "LYFT EN ARM" och så lyfte de den, och de tyckte dem var faschinerande. Well, dem skulle bara veta vilken häxkraft jag använder.. 

När jag möter någons blick så känns det som att jag ser rakt in i den, jag känner energin utav personens existens och en kraft som avgör om jag gillar personen eller inte på bara någon sekund. De sägs att jag är bra på att dömma människor efter deras look, men det har med deras själ att göra.. annars skulle jag väll aldrig umgås med mina komipsar, skämt åsido.

Tänk inte på det nu, ät upp din kaka istället för att tycka att det var ett ytligt skämt. yta är skalet av all kraft, och en spännande yta gör ju kraften ännu mer intressant, inte sant? Därför jag hjälper mina vänner med var man ska klippa sig, shoppa och träna.. nej nu skämtar jag igen. Jag gör det för att vara snäll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0